Kjøpsbetingelser


Generelt

Gjennom å handle hos oss, aksepterer og godkjenner du som kunde samtidig alle gjeldende betingelser. Dogz.no er en nettbutikk eid av Dogz AS som er selger av produktene i denne nettbutikken og ansvarlig for kredittkorttransaksjoner gjort gjennom denne nettsiden.
 

Priser

Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkludert mva.
Vi tar forbehold om prisendringer som resultat av prisendringer fra vår leverandør og om feil i prisen som skyldes feil på siden. Prisene kan, ved forhold som er oppgitt her, bli endret uten varsel.
 

Tilgjengelighet

Alle varer i butikken er enten på lager eller kan skaffes fra leverandør i løpet av 4-5 virkedager. Dersom noe av en eller annen grunn skulle avvike fra dette, vil du motta en e-post hvor du selv kan velge om du eventuelt vil kansellerer ordren.
Dersom du ønsker andre (eller flere) varer enn de som ligger inne i butikken, så kontakt oss gjerne og sende oss en forespørsel slik at vi kan undersøke om vi kan bestille ønskede varer for deg (leveringstid må påregnes).
 

Frakt og levering

Dogz.no er integrert med postnord for automatisk prisberegning for frakt. Ved ordre over 700,- spanderer vi frakten!
Hvis noe skjer med pakken din er du sikret ny pakke, eller pengene tilbake dersom vi ikke kan levere samme vare. Det er trygt for både deg og oss!
Ved eventuelle reklamasjoner ta kontakt på post@dogz.no
Alle bestillinger sendes normalt i løpet av 1-2 virkedager (mandag-fredag).
Vi sender kun bestillinger internt i Norge.
  

Betaling

Betaling med kort eller faktura foregår via Klarna. Det er ingen oppbevaring av kortnummer i nettbutikken. Alt foregår online, med direkte autorisasjon av kjøper og selger.
 

Kansellering

Ved kansellering av ordre under kjøpsprosessen blir ikke du ikke belastet. Les mer her
 

Feil eller manglende leveranser

Dersom du mangler en vare eller har fått feil vare i forsendelsen din, må du ta kontakt med oss raskest mulig. Sjekk den vedlagte informasjonen om det er varer som er restnotert før du kontakter oss. Send oss e-post på post@dogz.no og skriv på faktura-/ordrenummer og hvilken vare som mangler eller er feillevert. Har vi gjort en feil retter vi selvsagt opp denne uten ekstra kostnad for deg. Hvis du oppdager at en pakke er skadet allerede ved avhenting på postkontoret, må du melde fra om dette med en gang på stedet. Oppdager du en transportskade først når du kommer hjem og åpner emballasjen - ta med deg hele forsendelsen inkludert emballasjen tilbake til postkontoret og fyll ut et skadeskjema. Postpersonalet vil hjelpe deg med utfyllingen.
Dersom du har mottatt en vare som er ødelagt, må du også kontakte oss så snart som mulig. Det er viktig at du ikke kaster emballasjen varene kom i, vi kan trenge den i forbindelse med vår forsikring.
 

Personsikkerhet

www.dogz.no lagrer ingen andre opplysninger om kunden enn det vi trenger for å sende ut varer. Vi videreselger heller ikke slik informasjon. Ved betaling med kredittkort benyttes en sikker, ekstern løsning som gjør at vi selv aldri er i kontakt med kortnumre eller bankinformasjon, og dermed kan heller ingen hente ut slik informasjon hos oss. Vi som forhandlere er ansvarlige for transaksjoner som går gjennom nettsiden.


Ekstraordinære forhold

Dogz AS er kun ansvarlig for tap av varen, dersom det er påvist feil eller mangler. Dette gjelder likevel ikke hvis Dogz AS godtgjør at mangelen skyldes forhold utenfor Dogz AS sin kontroll, og som Dogz AS ikke med rimelighet kunne ventes å unngå eller overvinne følgene av. Dogz AS er ikke ansvarlig for indirekte tap som følge av mangler med mindre tapet er voldt ved grov uaktsomhet eller forsett fra Dogz AS sin side. Ved forbrukerkjøp kan ikke vilkårene være dårligere enn vilkårene i loven, jfr. Lov om forbrukerkjøp av 2002-06-21 nr. 34.
 
 

Er det noe du ikke fikk svar på her, eller har du andre spørsmål vedrørende kjøpsbetingelsene? Ta gjerne kontakt på post@dogz.no

Instagram @dogz.no - Tag #dogz_no